Joel Garmory
Service Manager, Ellesmere, United Kingdom
Jeg startet som serviceteknikerlæring i Kalmar i juni 2004. Etter 12 måneder ble jeg forfremmet til full teknikerstatus. I januar 2007 ble jeg utnevnt til Service Co-ordinator, noe som har gjort at jeg har kunnet utvikle en god blanding av egenskaper på toppen av min tekniske erfaring og tekniske kunnskaper. Dette la igjen grunnlaget for at jeg ble Customer Service Manager for Cargotec UK i 2009. Denne stillingen har blant annet innebåret 12 måneder med integrering og strømlinjeforming av Kalmars og Hiabs kundeserviceteam samt lederansvar for 20 medarbeidere. I juli 2013 ble jeg Northern Field Service Manager for Kalmar UK, med ledelse av et team med feltserviceteknikere samt overordnet ansvar for Kalmars kundeservice.
Jeg bruker mye tid sammen med kunder for å sikre at jeg forstår deres behov. Å jobbe med et team med teknikere og kundeserviceteam innebærer dessuten at jeg må ha full styring over våre egne arbeidsprosesser for å kunne gi et konsistent høyt servicenivå. En stor del av stillingen min går ut på å opprettholde effektive kunderelasjoner på alle nivåer og samtidig lede et team med teknikere og støtte vårt salgsteam i forskjellige prosjekter.
Produktene jeg jobber med strekker seg fra traktorer til havne- og terminalutstyr. Utstyr fra Kalmar av bransjens høyeste standard og våre produkter representerer det aller nyeste innen teknologi.
Jeg trives med å sikre at kundenes behov oppfylles samtidig med at vi bidrar til lønnsomhet for vår egen organisasjon. Som markedsleder er Kalmar en veldig bra bedrift å jobbe for gjennom at de støtter din utvikling og gir deg fantastiske muligheter og utfordringer. Spør du meg, har Kalmar både de beste medarbeiderne og de beste produktene. Kalmar har gitt meg en veldig god karrierevei – jeg har fått god støtte av organisasjonen helt fra min tid som tekniker og til den posisjonen jeg har i dag. Det har vært både utfordrende og givende på en gang.