Avhengig av spørsmålet ditt, kan du finne riktig kontaktkanal fra listen nedenfor.
Trenger du støtte |
Kontakt |
For å sende fakturaer gjennom noen av de foretrukne kanalene: e-faktura, PDF-fakturaer eller Key-In-tjenester | Kontakt Basware support ved å fylle ut dette supportskjemaet. |
For spørsmål om fakturahåndtering og betaling, slik som krav til fakturainnhold, status på fakturabetaling eller betalingspåminnelser | Send en e-post på engelsk til: supplier.queries@kalmarglobal.com |
Type innkjøp |
Kontakt |
Indirekte: Innkjøp nødvendig for å drive virksomheten (f.eks. fasiliteter, verktøy, IT, logistikk, markedsføring og kommunikasjon, MRO og investeringer, personaltjenester, profesjonelle tjenester, reise og arrangementer, flåte). |
|
Direkte: Innkjøp direkte relatert til produksjonen av Kalmar-produkter (f.eks. deler, råmaterialer osv.) |
|