Home icon Kalmar Norway AS / Om oss / Leverandører / Instruksjoner for leverandørfakturering / Kontaktinformasjon
Share: KALMAR.HE25.72

 

Avhengig av spørsmålet ditt, kan du finne riktig kontaktkanal fra listen nedenfor.

 

Spørsmål relatert til faktura og betalinger 

Trenger du støtte

Kontakt

For å sende fakturaer gjennom noen av de foretrukne kanalene: e-faktura, PDF-fakturaer eller Key-In-tjenester Kontakt Basware support ved å fylle ut dette supportskjemaet.
For spørsmål om fakturahåndtering og betaling, slik som krav til fakturainnhold, status på fakturabetaling eller betalingspåminnelser Send en e-post på engelsk til: supplier.queries@kalmarglobal.com

 

Spørsmål relatert til anskaffelser og innkjøp 

Type innkjøp 

Kontakt

Indirekte: Innkjøp nødvendig for å drive virksomheten (f.eks. fasiliteter, verktøy, IT, logistikk, markedsføring og kommunikasjon, MRO og investeringer, personaltjenester, profesjonelle tjenester, reise og arrangementer, flåte).

  • For spørsmål om anskaffelsesprosessen inkludert leverandørvalg og kontrakter, send en e-post på engelsk til: sourcing@cargotec.com
  • Vennligst merk at portal-e-postadressene midlertidig er satt for både Cargotec- og Kalmar-leverandører på grunn av den pågående systemseparasjonen.
  • For spørsmål om innkjøp og leveringsaktiviteter, send en e-post på engelsk til: store@kalmarglobal.com

Direkte: Innkjøp direkte relatert til produksjonen av Kalmar-produkter (f.eks. deler, råmaterialer osv.)

  • Vennligst kontakt din representant fra Kalmar Sourcing