Kalmar Reachstacker DRG100-140 for tomcontainer håndtering kan håndtere laster på opptil 14 tonn, stable dem opptil åtte høye og tre dype. Denne reachstackeren er i stand til å håndtere et bredt utvalg av containere nøyaktig og trygt, selv i trange rom
Alle Kalmars motvektmaskiner, inkludert reachstackere, tomcontainer trucker og gaffeltrucker, har blitt oppdatert for å møte sikkerhetsstandarden EN 1175:2020 for å sikre at arbeid med en Kalmar-maskin er så trygt som mulig.
Teknisk informasjon | Kalmar DRG100-140 |
---|---|
Løftekapasitet (lbs)
|
22000 - 31000 |
Akselavstand (tommer)
|
213" |
Kabinvalg
|
EGO |
Stacking (toplift)
|
max 8 high, 3 deep |
Engine
|
Volvo 185 kW |
Stage emission
|
EU3/Tier 3, EU4/Tier 4F, EU5 |
Transmission
|
Dana LTE-14400 |
Models
|
Toplift |
Kalmar RReachstacker for tomcontainer håndtering kan flytte alle typer containere.
Her er en liste over containertypene du vil kunne løfte med en Kalmar DRG 100-140 Reachstacker:
En reachstacker som Kalmar DRG100-140 tilfører en ekstra dimensjon til håndtering av tomme og halvlastede containere. Containere kan transporteres i full bredde, snus 45° og lengderetning på 90°, noe som gjør det mulig å levere "enden på" inn og gjennom lave verksteddører, havneskur og andre trange åpninger.
Operatørene trenger ikke å løfte containere i rett vinkel, noe som lar operatørene dine øke effektiviteten og håndteringshastigheten under havn-stabling, lasting av veitrafikk eller containerreparasjoner sammenlignet med en fast mast tom container håndterer.
Kalmar Reachstacker for håndtering av tomme og halvlastede containere er den eneste reachstackeren på markedet som tilbyr disse smarte funksjonen
Vårt utvalg av tomme container håndterere har vist seg å være robuste, pålitelige og trygge maskiner, og denne Reachstacker for tomcontainer håndtering er intet unntak.
Det er mange grunner til at dette er den ideelle reachstackeren for å håndtere dine tomme eller halvlastede containere:
Denne reachstackeren tilbyr full fleksibilitet med full rotasjon, stor sideskift og tilt for å la deg både transportere og utføre tjenester, vedlikehold, reparasjoner og rengjøring av containere og tanker med maksimal effektivitet. Lave og smale verksteddører utgjør ikke et problem for disse reachstackerne - bare snu containeren lengderetning og kjør inn.
Kalmar EGO-kabinen, montert på alle våre tomme og halvlastede containerhåndterere, gir et ergonomisk utformet miljø som vil bidra til å forbedre ytelsen til sjåførene dine – bidrar til å minimere sjåførutmattelse og forbedre lastehåndteringsrater.
Dine sjåfører vil oppleve:
Kalmar DRG 100-140 for tomcontainer håndtering har fire forskjellige modeller med forskjellige løftekapasiteter og egenskaper.
Her er en liste over de forskjellige modellene:
Du trenger bare å velge hvilken reach stacker som er riktig for dine behov for containerløfting og -håndtering.
Det er flere måter du kan redusere drivstoffkostnadene og karbonutslippene på med en Kalmar Reachstacker:
Kalmar er dedikert til å hjelpe deg med å holde deg i bevegelse, og derfor har vi et fullt utvalg av Kalmar Care Servicepakker som kan spesifikt tilpasses dine behov. I tillegg, gjennom vår nettbutikk MyKalmar, vil du ha tilgang til et fullt utvalg av ekte reservedeler for din reachstacker, inkludert servicefilterkit og et fullt utvalg av dekk som enkelt kan bestilles og leveres raskt.
Kalmar Reachstacker for håndtering av tomme containere tilbyr lengre service- og vedlikeholdsintervaller, noe som vil redusere kostnader og øke tilgjengelighetsnivåer. Med trygge og enkle tilgjengelige servicepunkter vil tiden du bruker på å vedlikeholde din reachstacker bli redusert, noe som forbedrer de samlede tilgjengelighetsratene
Kalmar Insight lar deg gjennomgå aktivitetene til hele flåten din, planlegge vedlikehold og bestille nødvendige deler automatisk. Alt dette gjør det mulig for deg å handle basert på sanntidsinformasjon, som vil bidra til å forbedre dine samlede operasjoner umiddelbart. Kalmar Insight-tilkobling kommer montert og klar til å aktiveres i alt nytt Kalmar-utstyr og kan ettermonteres i eksisterende Kalmar-utstyr eller utstyr bygget av andre produsenter.